Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Lollie Nothing - 12 augusti 2008 22:25


Huvudvärken bultar. Allt som ens påminner  om huvudvärkstabletter är slut. Ska en sväng om apoteket imorgon. Funderar om jag behöver nytt laxermedel, men jag tror faktiskt jag har. 


Såg precis en bild på mig som var.. fruktansvärd. Fett överallt. Fyfan. 

Av Lollie Nothing - 12 augusti 2008 15:32


Stör mig på när folk lägger ut bilder och spänner sig. Typ drar in magen så dom kippar efter luft, knäpper en bild och tycker att man ser ut så. Samma med kanske typ nyckelben och sånt. När man håller armarna på ett visst sätt, spänner halsen skjuter fram axlarna och "klick". Det är ju inte så man ser ut då. Vare sig man vill eller inte.


Men ni får bilder på mig... inom sin tid. ;> 


Frukosten gick nästan planerad. 2 dl soyamjölk blev det, men åt 50 gram tomat istället för 100 gram. Tyckte det blev för mycket. Så jag är nöjd. Gick ganska exakt tre timmar på stan ensam idag. Brände väl lite.


Kram. 

Hei

Av Lollie Nothing - 12 augusti 2008 01:45


Jag är nog världens sämsta bloggare. Bara.. glömmer bort den! Får skärpa mig. Från och med nu ska jag bli en jävel på att blogga. Minst tre inlägg om dan. Imorgon avslutar jag fastan. Och jag har lagt upp en helt ny diet. Min alldeles egna frukostdiet.


2 dl soyamjölk light (56 kcal) och 100 gram tomat (27 kcal). 83 kalorier per morgon i en vecka. Det blir exakt 581 kalorier i veckan. Tacka iPhonen för matten. Haha. Berättar hur mycket jag förlorade när dieten är slut, alltså nästa tisdag. :)


Nu ska jag se Amélie from Montmartre och sen somna.

Krrrramar.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards